Laatutyö on meille erittäin tärkeää

Vuoden 2014 alussa Hotel Sea Front sai Laatutonni-sertifikaatin. Laatutonni on matkailualalle räätälöity laatuohjelma, joka pohjautuu kansainvälisiin laatupalkintokriteereihin. Yksi tämän ohjelman tavoitteesta on, että yritys ja sen henkilöstö oppivat itsenäisesti kehittämään tuotteiden, palvelujen ja toiminnan laatua valmennuksen jälkeen. Palaute merkitsee meille mahdollisuutta kehittyä, joten annattehan palautetta!

Hotel Sea Frontilla on oma laatukäsikirja, joka auttaa meitä tavoitteessamme. Laatukäsikirja sisältää mm. arvomme, jotka ovat kaiken työmme perusta:

1. Ystävällisyys

Kohtaamme kaikki asiakkaat, muut henkilökunnan jäsenet sekä yhteistyökumppanit ystävällisesti sekä kohteliaasti.

2. Vieraanvaraisuus

Tavoitteenamme on toteuttaa asiakkaiden toiveet ja tarjota heille parhaan mahdollisen oleskelun meillä.

3. Laatu

Haluamme tarjota samaa korkealaatuista palvelua kaikille asiakkaillemme. Pyrimme kehittämään asiakaspalveluamme niin, että asiakkaiden toivomukset täyttyvät.

4. Vastuu

Jokainen henkilökunnan jäsen on vastuussa jokapäiväisen työn laadusta sekä asiakassuhteista, joita he luovat ja ylläpitävät.

 

Hotel Sea Front tavoittelee vastuullista yrittäjyyttä, joka tarkoittaa meille seuraavaa:

  • Teemme työtä vähentääksemme haitallista ympäristövaikutusta. Säästämme energiaa mm. käyttämällä matalaenergialamppuja, vaihtamalla öljylämmityksestä pellettilämmitykseen sekä lajittelemalla lasia, kartonkia, paperia sekä biojätettä. Omaamme myös Green Start -sertifikaatin ja sen myötä olemme valinneet viisi toiminta-aluetta, joita haluamme kehittää edelleen tulevina vuosina.
  • ylläpidämme toimivaa asiakaspalautejärjestelmää.
  • teemme aktiivisesti työtä ollaksemme hyvä työnantaja. Seuraamme vallitsevia työmarkkinasopimuksia ja lainsäädäntöä, otamme huomioon työturvakysymykset. Tarjoamme henkilökunnalle työterveyshuoltoa.
  • annamme henkilökunnan olla osallisena yrityksen toiminnassa tarjoamalla heille mahdollisuuden koulutuksiin.
  • toimimme eettisesti markkinoilla sekä liike-elämässä.
  • kunnioitamme sopimuksia sekä ylläpidämme hyviä suhteita kuluttajiin ja toimittajiin.